رفع خطای http در وردپرس

رفع خطای http در وردپرس

ممکن است شما هم هنگام بارگذاری تصاویر در سایت خود با خطای http مواجه شوید. این مشکل دلایل مختلفی را دارد برای مثال ممکن است پس از انتقال هاست مواجه شوید. خطای http راه‌حل‌های زیادی دارد، در این مقاله با ماه همراه باشید تا راه‌های مختلف رفع خطای http را بررسی نماییم.

گاهی اوقات ممکن است در طی روز یک بار با این خطا برخورد کنید، مشکلی برای شما پیش نمی‌آید و به فعالیت خود ادامه دهید اما حتما این مشکل را با پشتیبانی میزبان‌وب خود درمیان بگذارید.(برای استفاده بهینه و بدون خطا از هاست وردپرس زرین‌هاست استفاده کنید.

رفع خطای http در وردپرس 2

رفع خطای http در وردپرس:

کاهش اندازه تصویر:

معمولا معقول نیست که در سایت شما تصویری به ابعاد 2500 در 1700 بارگذاری کنید و اگر عرض باکس محتوای شما 1000 باشد شما قادر نیستید تا تصویر را بکار بگیرید.

تغییر فرمت عکس:

گاهی نیز ممکن است هنگام بارگذاری تصاویر png با خطای http مواجه شوید. پس سعی کنید تا فرمت تصاویر خود را از png به jpg تغییر دهید زیرا در بسیاری از موارد فرمت png قابل قبول نیست و با این خطا مواجه می‌شوید.

ناسازگاری با افزونه:

ممکن است منبع این خطا یک افزونه‌ای که جدیدا نصب کردید باشد پس با غیرفعال کردن آخرین افزونه‌ای که نصب کردید. این مورد را هم بررسی نمایید تا اگر مشکل از افزونه بود مورد را برطرف نمایید.

افزایش حافظه php:

یکی دیگر از مواردی که ممکن است با خطای http مواجه شوید؛ کم بودن حافظه php باشد، با افزودن قطعه کد زیر در فایل wp-config.php این مشکل را برطرف کنید.

define('WP_MEMORY_LIMIT', '64M')

همچنین اگر این دستور اعمال نشد یعنی میزبان‌وب شما اجازه چنین کاری نمی‌دهد. دسترسی به این بخش را محدود کرده است؛ پس با ارتباط با پشتیبانی، این مشکل را با آنها در میان بگذارید.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله محدود کردن تعداد کاراکترهای عناوین و نوشته‌ها در وردپرس را بخوانید.

یکی دیگر از راه‌های رفع خطای http، اضافه کردن قطعه کد زیر به فایل .htaccess است:

# Exclude the file upload and WP CRON scripts from authentication
<FilesMatch "(async-upload\.php|wp-cron\.php|xmlrpc\.php)$">
Satisfy Any
Order allow,deny
Allow from all
Deny from none
</FilesMatch>

 

به‌روزرسانی وردپرس:

گاهی نیز ممکن است بر اثر قدیمی شدن سیستم مدیریت محتوای وردپرس، با این خطا برخورد کنید؛ پس با به‌روزرسانی وردپرس خود به آخرین نسخه، این خطا را رفع نمایید.

غیرفعال کردن افزونه‌های بهینه‌سازی تصویر:

اگر از افزونه‌های بهینه‌سازی تصویر استفاده می‌کنید، گاهی اوقات ممکن است این افزونه‌ها باعث اختلال در بارگذاری تصویر شوند؛ پس آن افزونه را غیرفعال و تصویر خود را دوباره بارگذاری نمایید.

با بررسی راه‌های بالا می‌توانید؛ این خطا را به‌ راحتی برطرف کنید و از سایت وردپرسی خود به راحتی استفاده کنید.

با تشکر از این که تا پایان آموزش “رفع خطای http در وردپرس” همراه ما بودید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X