رفع مشکل بارگذاری نشدن تصاویر در وردپرس

رفع مشکل بارگذاری نشدن تصاویر در وردپرس

یکی از مشکلاتی که هنگام کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ممکن است بربخورید، مشکل بارگذاری نشدن تصاویر در پیشخوان است. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که مجوز‌های پوشه uploads اشتباه باشد. برای رفع این مورد کافیست تا وارد هاست خود شوید و مجوز را تغییر دهید.

در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه تغییر مجوزها در هاست را بررسی نماییم.

بارگذاری نشدن تصاویر در وردپرس

 

تغییر مجوز پوشه uploads در هاست برای بارگذاری تصاویر

بعد از ورود به هاست وارد پوشه “wp-content” شوید، سپس بر روی پوشه “uploads” راست کلیک کرده و گزینه “file permissions” را انتخاب نمایید.

رفع مشکل بارگذاری نشدن تصاویر در وردپرس 2

در قسمت عدد در بخش “numeric value” وجود دارد را به عدد 744 تغییر دهید و سپس گزینه “recure into subdirectories” را فعال کرده و در لیست فعال شده، گزینه “apply to directories only” را انتخاب کرده و در آخر بر روی Ok کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود.
درصورت رفع نشدن مشکل، مجوزها را به 755 تغییر دهید.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله نحوه ساخت جعبه اطلاعات برای سایت‌های‌ فیلم را بخوانید.

رفع مشکل بارگذاری نشدن تصاویر در وردپرس 3

حالا باید مجوز فایل را برای تمامی فایل‌ها در دایرکتوری uploads تنظیم نمایید. برای این کار کافیست تا بر روی پوشه “uploads” راست کلیک نمایید و گزینه “file permissions” را انتخاب نمایید و گزینه “execute” را در قسمت “owner permissions” غیرفعال کرده و عدد 644 را در کادر “numeric value” وارد کرده و گزینه “recure into subdirectories” فعال کنید و گزینه “apply to files only” انتخاب کرده و برروی گزینه ok کلیک نمایید. در صورتی که نیاز دارید نمایش تعداد بازدیدکنندگان نوشته در وردپرس را بخوانید.

حالا مشکل شما برطرف شده و می‌توانید تصاویر خود را بدون مشکل آپلود نمایید.

با تشکر از این که تا پایان آموزش “رفع مشکل بارگذاری نشدن تصاویر در وردپرس” همراه ما بودید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X