رفع خطای The page isn’t redirecting properly

رفع خطای The page isn’t redirecting properly

خطای The page isn’t redirecting properly زمانی رخ می‌دهد که شما به درستی ریدارکت نکرده‌ باشید، برای بررسی ابتدا وارد پیشخوان وردپرس خود شوید و در بخش تنظیمات عمومی، آدرس‌های نشانی وردپرس و نشانی سایت را بررسی کنید.

رفع خطای The page isn’t redirecting properly 2

برای مثال اگر دامنه شما با www باشد شما باید در این بخش نیز آدرس را با www وارد کنید. نیاز به یک هاست وردپرس پرقدرت دارید؟
اگر به پیشخوان وردپرس دسترسی ندارید؛ وارد هاست خود شوید و فایل wp-config.php را ویرایش کرده و کد زیر را به آن اضافه نمایید. (آدرس سایت خود را دقیق وارد کنید).

define(‘WP_HOME’,’http://example.com’);
define(‘WP_SITEURL’,’http://example.com’);

اگر با روش بالا مشکل شما برطرف نشد ممکن است، مشکل از افزونه‌های شما باشد. اگر قصد دارید برای برگه خود قالب بسازید این مقاله را بخوانید.

برای غیرفعال کردن افزونه کافیست تا نام پوشه plugins را تغییر دهید تا تمام افزونه‌ها غیرفعال شوند و اگر با این کار مشکل شما برطرف شد؛ افزونه‌ها را یک به یک فعال کنید تا افزونه مخرب را پیدا کنید.
و مورد آخر ابتدا فایل .htaccess را دانلود کنید و از سایت خود حتما بکاپ بگیرید؛ سپس فایل .htaccess را حذف کنید و وارد سایت خود شوید تا سرور به صورت خودکار این فایل را دوباره بسازد.

با تشکر از این که تا پایان آموزش “رفع خطای The page isn’t redirecting properly” همراه ما بودید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X